Nem mindig jutunk el a kiállításra

Szabadidőmben nagyon szeretem a fényképezést. Valahogy már gyerekkoromban elkezdtem megszeretni, szinte mindent lefényképeztem, amit csak tudtam. A szüleimnek nem kevés pénzébe került az én hobbim vagy szabadidős elfoglaltságom, hiszen akkoriban elő kellett hívni a képeket, nem voltak digitálisak, mint manapság, így ez akkor egy drága hobbi volt.

Ma már persze ez teljesen máshogy működik, hiszen szinte senki sem hívja elő a képeket, minden digitálisan történik. A kedvenc hobbimhoz vásároltam egy komoly fényképezőgépet is, ami az egyik legjobb a piacon, hogy minél tökéletesebb képeket készíthessek vele. Persze, akinek ez a hobbija az áldoz rá és nem sajnálja a pénzt. Mindent szeretek lefényképezni, ami csak érdekel és látok benne valami szépet vagy különlegeset.

Emellett imádom még a különböző fényképészeti kiállításokat is, amikre rendszeresen járok vagy egyedül, vagy pedig a barátokkal. A múltkor is így lett volna, de a barátom felhívott a kiállítás előtt, hogy sajnos le kell mondania, mert az egyetlen dolog, amire most szüksége van az az energetikai tanúsítvány azonnal, ugyanis nagyon szeretnék eladni a lakásukat.

Szerencséjére sikerült is megrendelnie az e-tanusitas.eu oldalon. Hogy miért itt? Mert ennél a cégnél akár már 12 órán belül is megkaphatjuk SMS-ben az energetikai tanősítvány úgynevezett HET számát, amivel már el lehet kezdeni dolgozni az ügyvédnek az adás-vételi szerződés során. Azonban, ha valakinek nincs szüksége erre a gyorsított eljárásra, akkor sem kell kétségbe esni, mert a normál eljárás során is 24 órán belül a GLS futárszolgálattal eljuttatják a megrendelőhöz a kiállított dokumentumot, amiért nem számolnak fel plusz költséget, hiszen ez az alapszolgáltatás része.

Az energetikai tanúsítvány elkészítésének első lépése, hogy felvegyük a kapcsolatot a céggel. Ezt kétféle képpen is meg tudjuk tenni. Vagy felhívjuk őket a weblapon található telefonszámon vagy pedig kitöltjük az ott található űrlapot. Ezen az űrlapon meg kell adnunk a nevünket, a telefonszámunkat, az email címünket és az ingatlan pontos címét, aminek az energetikai tanúsítványára szükségünk van. Ezután egy legördülő listából ki kell választanunk, hogy melyik szogáltatást szeretnénk igénybe venni, ugyanis a tanúsítvány elkészítése mellett a másik fő szolgáltatásuk az ingatlan értékbecslése. Tehát ebből a kettő féle szolgáltatásból tudunk választani, külön-külön vagy pedig akár mind a kettőt. Végezetül pedig egy rövid üzenetet is tudunk írni a cégnek, amiben azt érdemes leírni, ha bármilyen más egyéb kívánságunk lenne. A megrendelés gombra való kattintás előtt pedig el kell fogadni az adatkezelési tájékoztatót is.

Bármelyik megkeresést is választjuk ezt mindenképpen követi egy telefonos egyeztetés a céggel, ahol minden fontos információt megkérdeznek tőlünk, amire csak szükség lehet. Ezt követi a helyszíni felmérés, ami talán a legfontosabb rész. Az általunk megadott információt átadják egy mérnök kollégának, aki szintén egyeztet velünk a helyszíni megtekintés időpontjáról és lehetőségéről. Itt a kolléga többek között megtekinti az ingatlan nyilászáróit, a födémet, a víz melegítését, illetve a fűtési rendszer állapotát is és ezek alapján gyűjti össze a szükséges információt.

Ezeket az adatokat mind beküldi az irodába, ahol a többi kolléga azonnal el is kezd dolgozni a tanúsítvány elkészítésén. Egészen pontosan a 12 magyarországi kategória egyikébe sorolja be az ingatlant és a már korábbiakban említett alapján kiküldik a dokumentumot a megrendelőnek.

Így, akinek energetikai tanúsítvány kell azonnal, érdemes az e-tanusítvany.eu-t választania, hogy minél előbb megkaphassa a dokumentumot.